woensdag 13 augustus 2014

Make-overs, oefeningen, eten en inspiratie

Dat is een vreemde titel hè. Het zijn woorden die (onder andere!) mijn nieuwe blog beschrijven. Weer een nieuwe blog? Ja weer een nieuwe blog. Nu voor het eggie, met .nl!
Mijn lieve vriend gaat me helpen het helemaal super te maken dus ik kan niet wachten en eigenlijk duurt het helemaal niet zo lang meer voor hij online gaat.
Ik zal eens kort vertellen hoe de blog ontstaan is en waarom ik hiermee ga beginnen.

Tegenwoordig komen er zoveel stomme dingen voorbij dat ik door de bomen soms het bos niet meer zie. Mensen op Facebook delen de meest afschuwelijke nieuwsberichten die ik achteraf echt niet had hoeven zien maar meestal wel nieuwsgierig aanklik. Domdom.
Ik word daar soms een beetje naar van, van al dat zwartkijken. En daarom ga ik mijn blog leven inblazen! De wereld is zo mooi, en je kunt er zelfs een beetje aan meewerken om hem mooier te maken. Dat wil ik jullie laten zien in mijn blog. Het gaat volstaan met leuke internettips, tips om jezelf een beetje te verwennen want daar word je zo ontzettend blij van, lekker eten, en nog veel meer. Dingen die mij helpen om weer blij te worden als ik alle stomme dingen zie. Daarnaast zal er ook een categorie personal zijn waarbij jullie een beetje in mijn leven mogen meekijken, hoe ik voor mezelf die mooie dingen een plek geef en er iets mee doe. Wie weet inspireert het je!

Het is dus een tikkie psychologisch, maar je hoeft niet ontzettend depressief te zijn om mijn blog te gaan volgen, als je gewoon wat afleiding wil van je dagelijkse dingetjes is het ook een ideale pagina vol vrolijkheid!

De blog heeft al Instagram, klik hier maar! Verder kun je ook gewoon www.warmerweer.nl in de gaten houden. Ik hoop jullie daar te zien!

1 opmerking: